سفارش تبلیغ
صبا ویژن
من و رویاهام
  •   پیام آور
  • با باد خواهم گفت حکایت نامهربانیت را تا از هر کویی که میگذرد انرا بخواند تا شاید روزی از سر کوی تو نیز بگذرد و در گوشت بخواند قصه ای را که برایت اشناست به یاد خواهی اورد مرا نگاه یخ زده ام را و روزی را که دنیا را بر سرم خراب کردی به یاد خواهی اورد... به یاد قصه ای خواهی افتاد که نامهربانی تو و سکوت من اخرین برگش بود به یاد خواهی اورد کسی را که همه دنیای تو بود قسمهایی که خوردی عهد هایی که بستی و قلبی را که شکستی همه را به یاد خواهی اورد !!



  • نویسنده: نیلوفر(یکشنبه 88/8/10 ساعت 1:31 عصر)

  • نظرات دیگران ( )


  •   لیست کل یادداشت های این وبلاگ
  • Interview with god
    نیاز
    پیام آور
    رازو نیاز
    [عناوین آرشیوشده]
  •    RSS 

  •   خانه

  •   شناسنامه

  •   پست الکترونیک

  •  پارسی بلاگ



  • کل بازدید : 79278
    بازدید امروز : 2
    بازدید دیروز : 9
  •   مطالب بایگانی شده

  • حرفای دل
    زمستان 1386
    بهار 1386
    زمستان 1385
    پاییز 1385

  •   درباره من

  • من و رویاهام
    نیلوفر

  •   لوگوی وبلاگ من

  • من و رویاهام

  •   اشتراک در خبرنامه
  •  

  •  لوگوی دوستان من





  •   اوقات شرعی
  • اوقات شرعی